PENA: IT-beslut för social och ekonomisk hållbarhet

12Mar13

Screenshot from 2013-03-12 19:17:06

Även om det inte specifikt handlar om Ubuntu tror jag frågan om hur våra val och beslut kan leda till en bättre värld (eller en sämre) ligger många ubuntister varmt om hjärtat. Min text IT-beslut för social och ekonomisk hållbarhet ligger just nu tvåa på intressant.se

Screenshot from 2013-03-12 19:02:49

3 Responses to “PENA: IT-beslut för social och ekonomisk hållbarhet”

  1. 1 Harlekin33

    Ubuntu saknar nu en TL och det var ju mera fart när du var TL för Ubuntuse.org. Lust att ställa upp igen?

    • 2 urbananjar

      Ni hittar säkert någon annan! Själv är jag fullsketen med fackligt engagemang, Naturskyddsföreningen, mitt fotograferande, PENA och förstås jobb och liv.

      Jag fortsätter använda Ubuntu, dela ettt och annat på Facebook, har skrivit lite om RaspberryPi, kanske kommer det nåt nytt om GIMP, men att hålla ihop hela rasket funkar inte just nu, men tack för att du tänkte på mig.


  1. 1 office trailer rental nyc

Kommentera

