Min andra blogg…

05Jul10

Jag håller på att dra igång en annan blogg parallellt med denna. Den heter livet, universum och allting. Gillar du det jag skriver här, kanske du gillar den också?

Livet, universum och allting kommer att handla om det mesta utom Ubuntu, ja det vill säga förmodligen i huvudsak sånt som inte handlar om datorer och program över huvud taget.

De två första inläggen har råkat handla om kultur, men det kan lika gärna vara natur, hus och trädgård, eller båtar och sjöliv eller kanske politik. Vi får se. Jag lovar inte att uppdatera den jätteofta.

Livet, universum och allting hittar du på:

http://svar42.wordpress.com/

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

No Responses Yet to “Min andra blogg…”

  1. Kommentera

Kommentera

