Upplysning

27Dec09

Ursäkta sidospåret. Eftersom jag så smått börjat byta till lysdioder hemma blev jag impad av den här sidan med massor av länkar runt LED-lampor och deras användning.

Ännu så länge har jag bara köpt ett par LED-lampor på Clas i sjön, som jag har som ledljus (hmph, kunde inte låta bli) i trappan. Precis samma formfaktor som en standardglödlampa och de går på vanlig nätspänning, så det var inget tekniskt krävande att koppla in dem – bara att hosta upp ett par hundringar i butiken.

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

2 Responses to “Upplysning”

  1. Väldigt off topic, men jag måste fråga.

    Är det du som har ställt in så att man ser hur många kommentarer du har från planet ubuntu eller är det något som hänger med wordpress?

    Ifall du vet hur man gör, kan du då berätta det för mig? Jag vill alltså göra det i blogger/blogspot.

    Tack!

  2. 2 urbananjar

    Tror det är en feature i WordPress, eller möjligen en sidoeffekt av nån annan inställning jag gjort. Har ingen aning om hur man påverkar det i alla fall – sorry.

    /U


Kommentera

