Tror jag har hittat felet

24Dec09

Jag skrev tidigare att jag var mycket nöjd med GIMP i Ubuntu och i Windows men inte i Mac. Känslan var lite som att käka kola med papperet på. Man fick klicka en massa gånger innan man hade lyckats välja rätt verktyg.

Nu tror jag att jag har hittat felet och det har med inställningarna av X11 att göra.

Väljer man att kryssa i alternativet Klicka igenom inaktiva fönster i inställningarna för X11 funkar det mycket bättre. Återstår att se om jag blir helt nöjd. Kom just på det…

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

No Responses Yet to “Tror jag har hittat felet”

  1. Kommentera

Kommentera

