Följ Ubuntu från början från mobilen

22Nov09

Det är ju inte alltid man sitter vid en dator. Det är förstås inget skäl att missa Ubuntu från början och Urbans Ubuntu-skola. Har du en mobiltelefon, som använder 3G-nät och  som det går att surfa på, har du alltid tillgång till favoritbloggen.

Så här ser till exempel Ubuntu från början ut i Apples iPhone. Det finns med andra ord ingen ursäkt…

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

2 Responses to “Följ Ubuntu från början från mobilen”

  1. 1 Fredrik

    Tjena, kanon att du har en iphoneanpassad sida. 🙂
    Nu har jag ännu en sida att följa i min iPhone, tack och bock för det.

  2. 2 urbananjar

    Vi får tacka WordPress för den funktionen. Jag bara upptäckte att den fanns, när jag blev försedd med en iPhone på jobbet. Det finns för övrigt en WordPress-app också, så ett tu tre sitter jag väl på bussen och bloggar, eller i alla fall svarar på kommentarer.


Kommentera

